سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه برای خدا دوست بدارد، برای خدادشمن بدارد و برای خدا ببخشد، از کسانی است که ایمانشان کامل شده است . [امام صادق علیه السلام]
صفحات اختصاصی
 
حدیث امروز
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :14
کل بازدید :55817
تعداد کل یاداشته ها : 22
103/2/9
10:10 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
[147]
از نسیم سحر آموختم و شعله ی شمع ؟؟؟!!! رسم شوریدگی و شیوه ی شیدایی را؟؟!!!

خبر مایه

سال 1362 سال خوک بود  .

 

حالا شخصیت متولدین سال خوک   :

خوک جنگ جویی جوانمرد، بلند  همت، دلیر و آشنا به آداب و رسوم، یاور و مهربان،‌سخت گیر نسبت به اشتباهات و پرچمدار همیشگی خلوص نیت است که بلند همتیش سرانجام ناگواری برایش رقم می زند. می توانید به او اطمینان کنید؛ چرا که هیچ گاه از اعتماد شما سو ء استفاده نخواهد کرد. او ساده، بی ریا و اطمینان بخش است و اگر به او ستم کنید، بی پناه، بی دفاع و کمی ساده لوح است.
در حقیقت خوک اجازه می دهد به آسانی فریبش دهند، اشتباهات خود را با متانت می پذیرد و نسبت به اشتابهات دیگران صبور و بردبار است. او همیشه از بهترین های ورزش است. اما هرگز نمی تواند رقابت جو باشد. انصاف خوک به او اجازه نمی دهد که خود را برتر از دیگران بداند. او همواره از خود می پرسد که آیا در کارهایش صداقت لازم را داشته یا خیر.
خوک به گونه ای باور نکردنی صادق و بی ریاست تا جایی که گاهی ممکن است به خود صدمه بزند. او در برابر بد قولی و بد ذاتی دیگران نمی تواند کاری بکند. به ندرت دروغ می گوید و آن هم در مواردی است که می خواهد خود را از خطر برهاند.
خوک با هوش است؛اما در مورد مسائل مالی کند ذهن است و ناشیانه عمل می کند. او در برابر دورویان و فریب کاران عاجز است و خود را به چهار میخ می کشد تا اعمالش را توجیه کند.

خوک فروشنده درستکاری است که به سختی تن به ساخت و پاخت می دهد. او با اعتقادی آهنین، گفته های دیگران را بی هیچ پرسشی می پذیرد؛ اما در قبولاندن حرف خود به دیگران دچار مشکل است.خوک دوست و شریکی بی همتاست. او معمولا کم حرف است؛ ولی اگر تصمیم به حرف زدن بگیرد، هیچ چیز نمی تواند مانع او شود و آن قدر پرچانگی می کند تا همه شنوندگان را خسته و هلاک کند.علاقه زیادی به مطالعه دارد و هر چه را که جلوی دستش باشد، می خواند. خوک، با معلومات به نظر می رسد؛ اما در حقیقت، بخش عمده معلومات او سطحی است. اگر او را بیازمایید، خواهید دید که طبل تو خالی است. ژاپنی ها می گویند: « خوک صورتی پهن و کله ای کوچک دارد. »
خوک پول پرست و اغلب شهوت ران است. در پشت ظاهر فریبنده و معقول او، اراده ای قوی و قدرتی فراوان پنهان است. او هر هدف، آرزو یا کاری دشوار داشته باشد، وظایف خود را با شایستگی انجام می هد. این قدرت، زاییده نیرویی درونی و قابل اعتماد است؛ قدرتی که هیچ چیز توان برابری با آن را ندارد.
وقتی که خوک تصمیمی بگیرد، هیچ چیز نمی تواند سد راه او شود. اما پیش از تصمیم گیری مدتی طولانی همه جوانب را می سنجد تا جای که به بی تدبیری متهم می شود. او برای رهایی از مسائل بغرنج، گاه آن قدر این در و آن در می زند که شخصیت خود را زیر سوال می برد.

هرگز از روی ظاهر ضعیف خوک درباره اش قضاوت نکنید؛ چرا که این ضعف ظاهری صرفا ناشی از صلح طلبی ذاتی اوست.
خوک دوستان اندکی دارد، اما آنان را تا پایان عمر حفظ خواهد کرد و از هیچ فداکاری در حق آنان کوتاهی نمی کند. او با دوستان برگزیده خود - که شایستگی عشق و محبت او را دارند - بسیار محترمانه برخورد می کند.

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ لطفاً فایل ارسالی من به نام سلام خدای مهربون را حتماٌ‌ تا آخر بخوانید خیلی خوب و اثربخش هستش ؟؟
+ پیـــش چـــــشم مــردم مستضعف ما بنز و ژیان هــــر دو مـــــاشیــــنند، اما این کــجا و آن کـجا
+ تیـــــغ جــــلادان کجــــست و ابـروی دلـدارکج هــــردو خـــون ریــزند، اما این:D کجـا وآن کجاB-)
+ خـــال مهــرویان ســیاه ودانــــه فــلفــــــل ســیاه هـــردو جانســـوزند امــا ایــن کجـــا وآن کجــــا آن یکــی بوزینه درکـــاخ و یکی در بـــاغ وحش هـــردو میمــــونــــند امـــا این کـــجا و آن کــجا
+ سلام
+ سلام به همه دوستان
+ سلام، دوستانی که دیشت یا امشب جشن عقد یا عروسیشون هستش ، تبریک عرض می نمایم، امیدوارم که خوشبخت بشید،
+ خواهری داد می زد گریه می کرد،می گفت:می خواهم صورت برادرم را ببوسم... اجازه نمی دادند. یکی گفت:خواهرش است،مگر چه اشکالی دارد؟بگذارید برادرش را ببوسد. گفتند:شما اصرار نکنید نمی شود...این شهید سر ندارد ! السلام علیک یااباعبدالله الحسین
+ سلام، درددل یه رزمنده؟؟؟ پشت میدون مین زمینگیر بودیم چند بسیجی داوطلب شدن با رفتن روی مین معبر باز کنن ، یکیشون چند قدمی رفت و دوباره برگشت، فکر کردیم ترسیده، بعد پوتین های خود را درآورد و داد به همرزمش، گفت تازه از تدارکات گرفتم، حیفه، مال بیت الماله،!!! پا برهنه رفت رو مین ؟؟؟ راستی با 3 هزار میلیارد تومان چند تاپوتین ...
+ سلام به همه دوستان چه آنانی که حاضرند و چه آنانی که غایبند؟؟!!! دروود!!!!