سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، هر دانای به دنیا و نادان نسبت به آخرت را دشمن می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
صفحات اختصاصی
 
حدیث امروز
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :10
کل بازدید :55801
تعداد کل یاداشته ها : 22
103/2/8
4:43 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
[147]
از نسیم سحر آموختم و شعله ی شمع ؟؟؟!!! رسم شوریدگی و شیوه ی شیدایی را؟؟!!!

خبر مایه

زنان متولد سال خوک، عاشق حضور در جمع و میهمانی     هستند. آنان در خانه داری بی نظیرند .

شخصیت خوک، به رغم بی طرفی وی، پر تحرک و خلاق است و اگر از جنگ و جدل بیزار و گریزان نبود، یاغی نیز محسوب می شد.

 او تا زمانی که از شما خوشش نیاید، در صحبت را باز نمی کند و اگر لطف کند وارد گفت و گوی شود، شما را مفتخر کرده است!

خوک به ندرت به امور قضایی می پردازد و چه بهتر؛ زیرا اگر محق هم باشد، سادگی و صداقتش به ضرر او و به نفع طرف های دعوا تمام خواهد شد؛ شرقی ها می گویند: برای برنده شدن در امور قضایی، بهتر است صداقت، شرافت و وجدان را از پنجره بیرون بیندازید!

خوک در هر شرایطی می تواند کار کند؛ زیرا هوشیاری و توانایی اش در انجام کارهای سخت، از او آدم موفقی می سازد؛ همچنین به علت حساسیت فراوانش، در زمینه شعر و ادبیات نیز موفق است.

خوک می تواند به آسانی به سگ ها نزدیک شود. خوک هر شغلی را که برگزیند می تواند زندگی خود را تامین کند و پول و امکانات از سر و کولش می ریزد و تا زنده است، مردم به او کمک می کنند و از همین راه، ممکن است بسیار ثروتمند شود.

در مشرق زمین، مشهور است که می گویند: مردم به خوک کمک می کنند، خوراک می دهند و او را چاق و چله می کنند تا شام بهتری برای شب سال نو داشته باشند. لذا خوک بسیار محافظه کار است و به هیچ کس اعتماد نمی کند. ممکن است این گفته درست باشد اما شکی نیست که مردم از زود باوری و سادگی خوک سو ءاستفاده می کنند.

از این حرفها درباره زندگی عشقی او نیز می گویند. او اغلب فریب می خورد، ناامید می شود، اشتباه می کند و همیشه عاشق است.

 خانم خوک ها مادران بسیار خوبی هستند. به خوک ها سفارش می کنیم با متولدان سال گربه ازدواج کنند؛ چرا که بهترین راه جلوگیری از کشمکش و درگیری خانوادگی، همین است.

خوک باید از مار فاصله بگیرد، چرا که مار او را اسیر و برده خود می کند و آنچنان به دور او حلقه می زند و او را می فشارد که توان هر حرکتی را از او سلب می کند. وجود خوک برای بز مفید واقع می شود.

دوران کودکی خوک در آرامش کامل سپری می شود. در دوران جوانی انبوهی از مشکلات خانوادگی او را در بر می گیرد؛ اما خوک خجالتی و محتاط، برای حل مشکلاتش، از کسی در خواست کمک نخواهد کرد. او می کوشد خود مشکلاتش را حل کند. در واقع این پنهان ساختن مشکلات از دیگران به او صدمات فراوانی میزند زیرا هیچ کس نمی فهمد که او در چه جهنمی دست و پا می زند.

اگر زاد روز او از جشن های سنتی ( عید تت ) فاصله داشته باشد، ناامیدی کمتری در کمین او خواهد بود، اما هر چه به سال نو در کشورهای آسیایی نزدیک تر باشد، با مشکلات بیشتری مواجه می شود، به او خیانت خواهد شد، مسخره اش خواهند داد و در نهایت ممکن است خورده شود!

 

 

 


90/7/12::: 3:31 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ لطفاً فایل ارسالی من به نام سلام خدای مهربون را حتماٌ‌ تا آخر بخوانید خیلی خوب و اثربخش هستش ؟؟
+ پیـــش چـــــشم مــردم مستضعف ما بنز و ژیان هــــر دو مـــــاشیــــنند، اما این کــجا و آن کـجا
+ تیـــــغ جــــلادان کجــــست و ابـروی دلـدارکج هــــردو خـــون ریــزند، اما این:D کجـا وآن کجاB-)
+ خـــال مهــرویان ســیاه ودانــــه فــلفــــــل ســیاه هـــردو جانســـوزند امــا ایــن کجـــا وآن کجــــا آن یکــی بوزینه درکـــاخ و یکی در بـــاغ وحش هـــردو میمــــونــــند امـــا این کـــجا و آن کــجا
+ سلام
+ سلام به همه دوستان
+ سلام، دوستانی که دیشت یا امشب جشن عقد یا عروسیشون هستش ، تبریک عرض می نمایم، امیدوارم که خوشبخت بشید،
+ خواهری داد می زد گریه می کرد،می گفت:می خواهم صورت برادرم را ببوسم... اجازه نمی دادند. یکی گفت:خواهرش است،مگر چه اشکالی دارد؟بگذارید برادرش را ببوسد. گفتند:شما اصرار نکنید نمی شود...این شهید سر ندارد ! السلام علیک یااباعبدالله الحسین
+ سلام، درددل یه رزمنده؟؟؟ پشت میدون مین زمینگیر بودیم چند بسیجی داوطلب شدن با رفتن روی مین معبر باز کنن ، یکیشون چند قدمی رفت و دوباره برگشت، فکر کردیم ترسیده، بعد پوتین های خود را درآورد و داد به همرزمش، گفت تازه از تدارکات گرفتم، حیفه، مال بیت الماله،!!! پا برهنه رفت رو مین ؟؟؟ راستی با 3 هزار میلیارد تومان چند تاپوتین ...
+ سلام به همه دوستان چه آنانی که حاضرند و چه آنانی که غایبند؟؟!!! دروود!!!!